Let op: Profiteer nu: Deze week 5% voorjaarskorting op het gehele assortiment!
Over onze chat
Onmisbaar voor onze klantenservice!
Onze chat
Chatten is tegenwoordig niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Bij Hekkenwereld staat de klant centraal en een goede communicatie is cruciaal om de juiste service te kunnen bieden.
Alles voor onze klant
Chatten is tegenwoordig niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Bij Hekkenwereld staat de klant centraal en een goede communicatie is cruciaal om de juiste service te kunnen bieden. Het voornaamste voordeel aan de chat is het directe persoonlijke contact met een medewerker. U als consument kunt op een laagdrempelige wijze met ons communiceren en krijgt vrijwel meteen antwoord. Mocht u een vraag hebben, dan kunt u altijd hier alvast een kijkje nemen. Misschien staat het antwoord er al tussen.
Functionaliteit
Onze klantenservice is er vooral op gericht om de website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken voor u als bezoeker en om voor al uw persoonlijke wensen een oplossing te bieden. Zo biedt onze chatfunctionaliteit (rechtsonder in beeld) de mogelijkheid voor onze medewerkers om links van producten te delen en prijsopgaves te sturen terwijl u met ons aan het chatten bent – zo heeft u direct visueel om welke producten het gaat.
De voordelen van onze chat
- Snel persoonlijk contact met een ervaren medewerker;
- Oplossingsgericht communiceren met elkaar;
- Snel professioneel advies;
- Een misverstand is makkelijker te voorkomen;
- Snel kunnen schakelen en navigeren via gedeelde linkjes van producten;
- Binnen een paar minuten een prijsopgave;
- Geen vraag is te gek!

Lage drempel
Daarnaast zijn misverstanden makkelijker te voorkomen. Zo kunt u later nog eens rustig nalezen wat er gevraagd en geantwoord is. Stel al uw vragen, laat uw twijfels wegnemen of laat u adviseren door een van onze ervaren medewerkers in onze chat.
Laat altijd een bericht achter!
Geen irritante wachtmuziekjes, slechte telefoonverbindingen of ingewikkelde keuzemenu’s waar u op moet wachten, maar korte schakels en op werkdagen direct contact met een ervaren medewerker. Zijn we afwezig en wilt u chatten buiten kantooruren? Laat gerust een bericht achter – wij reageren de eerstvolgende mogelijkheid per mail op u terug!