Let op: Profiteer nu: Deze week 5% voorjaarskorting op het gehele assortiment!
Veelgestelde vragen
1. Hoe kan ik jullie bereiken?
U kunt ons dagelijks telefonisch bereiken van 08:00 tot 17:00 uur op 010-5914444, of per e-mail via info@hekkenwereld.nl.
2. Waarom krijg ik geen bevestigingsmail nadat ik mijn bestelling heb afgerond?
Sommige klanten hebben een spamfilter, waardoor de bevestigingsmail soms wordt geweigerd of geblokkeerd. Neem contact met ons op om te controleren of wij uw betaling hebben ontvangen en verwerkt.
3. Is er een bedenktermijn?
Ja, voor bestellingen uit onze webshop geldt een bedenktermijn van 14 dagen, ingaande op de dag na levering. De verzendkosten voor het terugsturen van de producten worden niet door ons vergoed. Meer informatie vindt u op de pagina Annuleren/Retourneren.
4. Waar kunnen jullie leveren?
Hekkenwereld levert in Nederland, België en deelstaten in West-Duitsland (Bremen, Niedersachsen, Nordrhein-Westfalen en Rheinland-Pfalz).
5. Monteren jullie ook hekken?
Ja, wij plaatsen zelf hekken in de provincie Zuid-Holland en omgeving. Wilt u hiervoor een offerte aanvragen? Gebruik dan dit formulier.
6. Wat zijn de verzendkosten?
Voor informatie over de verzendkosten verwijzen wij u naar de pagina Verzending en Levering.
7. Wanneer en hoe laat komen jullie bezorgen?
Na het plaatsen van uw bestelling nemen wij per e-mail contact met u op over de afleverdag en tijd.
8. Kan ik de producten bekijken die jullie aanbieden?
Ja, dit kan in onze showroom. Hekkenwereld is een internetwinkel, maar een bezoek aan ons bedrijf is mogelijk op afspraak.
9. Wat moet ik doen wanneer ik een klacht of suggestie heb?
Als u een klacht heeft, kunt u terecht bij onze klachtenprocedure.
10. Hoe worden jullie prijzen vermeld?
Alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW: duidelijk en zonder verrassingen. Zodra u alle opties bij een product invult, zullen de prijzen hierop aanpassen.
11. Met welke betaalwijzen kan ik afrekenen?
Voor een overzicht van alle mogelijke betaalmogelijkheden verwijzen wij u graag door naar de pagina betaalmogelijkheden.
12. Is online shoppen bij jullie veilig?
Onze webshop is aangesloten bij de organisatie Thuiswinkel Waarborg, het kwaliteitskeurmerk voor veilig kopen op het internet. Daarnaast wordt uw online betaling afgehandeld door onder andere betaalsysteem Mollie.
13. Wat is de levertijd?
De levertijden van onze producten staan per product aangegeven. Wilt u de levertijd van een product weten? Vul alle opties bij het product in en u zult de levertijd vinden onder de bestel-knop.
14. Kan ik ook zakelijk bestellen?
Ja, zakelijk bestellen bij Hekkenwereld is geen probleem. Vul uw bedrijfsnaam in bij het afrekenen en kies voor “Betalen via overschrijving” mocht u op factuur willen afrekenen.