The wishlist name can't be left blank
over onze chat

Informatiepagina

Over onze chat

Onmisbaar voor onze klantenservice!

Onze chat

Chatten is tegenwoordig niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Bij Hekkenwereld staat de klant centraal en een goede communicatie is cruciaal om de juiste service te kunnen bieden.

Alles voor onze klant

Chatten is tegenwoordig niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Bij Hekkenwereld staat de klant centraal en een goede communicatie is cruciaal om de juiste service te kunnen bieden. Het voornaamste voordeel aan de chat is het directe persoonlijke contact met een medewerker. U als consument kunt op een laagdrempelige wijze met ons communiceren en krijgt vrijwel meteen antwoord. Mocht je een vraag hebben, dan kun je altijd hier alvast een kijkje nemen. Misschien staat het antwoord op je vraag er gewoon tussen. 

Functionaliteit

Onze klantenservice is er vooral op gericht om de website zo gebruiksvriendelijk te maken voor u als bezoeker en om voor al uw persoonlijke wensen een oplossing te bieden. Zo biedt onze chat funcionaliteit (rechts onderin het scherm) de mogelijkheid voor onze medewerkers om linkjes van producten te delen en prijsopgaves te sturen terwijl u met ons aan het chatten bent, zodat u ook daadwerkelijk visueel heeft om welke producten het gaat.

 

De voordelen van onze chat

  • Snel persoonlijk contact met een ervaren medewerker;
  • Oplossingsgericht communiceren met elkaar;
  • Snel professioneel advies;
  • Een misverstand is makkelijker te voorkomen;
  • Snel kunnen schakelen en navigeren via gedeelde linkjes van producten;
  • Binnen een paar minuten een prijsopgave;
  • Geen vraag is te gek!;

chat met ons hekkenwereld

 

Lage drempel

Daarnaast zijn misverstanden makkelijker te voorkomen. Zo kun je later nog eens rustig nalezen wat er gevraagd en geantwoord is. Stel al uw vragen, laat uw twijfels wegnemen of laat je adviseren door een van onze ervaren medewerkers in onze chat.

Laat altijd een bericht achter!

Geen irritante wacht muziekjes, slechte telefoonverbindingen of ingewikkelde keuzemenu’s waar u op moet wachten, maar korte schakels en op werkdagen direct contact met een ervaren medewerker. Zijn we afwezig en wilt u chatten buiten kantoor tijden? Laat gerust een bericht achter en wij reageren de eerstvolgende mogelijkheid per mail op u terug!